fbpx ...

5 ok amiért minden vállalkozásnak szüksége van weboldalra

Amiért minden vállalkozásnak szüksége van weboldalra

Miért nincs weboldala sok vállalkozásnak még mindig?

Az ok általában mindig ugyanaz: „Nem értek a technológiához”, „Túl drága”, „Nincs időm”, „Van elég üzletem, nincs szükségem rá”. Valójában ma már nem kell műszaki zseninek lenni egy olcsó és viszonylag jól kinéző weblap elkészítéséhez. Emellett tény ma már az, hogy webhely hiánya miatt számos bevételtől eshetnek el a cégek.

1. Egy weboldal új ügyfeleket hozhat vállalkozásodnak

Az emberek 81%-a keress rá az interneten egy vállalkozásra, mielőtt igénybe venné annak szolgáltatását. Ha nincs weboldalad, akkor kisebb eséllyel leszel részese ennek a piacnak. Honlapod 24/7/365 elérhető lehet, így vállalkozásod mindig aktív mások számára az interneten.

2. Honlapoddal hitelesebbé válhatsz ügyfeleid számára

Az internetes fogyasztók nagy része ma már szkeptikus. Az emberek 56%-a nyilatkozott úgy, hogy nem bízik meg egy weboldal nélküli vállalkozásban.

Az első benyomás mindig számít. Egy jól felépített weblappal remekül bemutathatod tevékenységedet és erős benyomást kelthetsz az emberekben. Honlap segítségével bemutathatod megfelelő szakértelmed és a legjobb eszköz lehet arra, hogy kitűnj a tömegből.

3. Nem olyan nehéz és drága, mint gondolod

Nem kell szakembernek lenni egy weboldal elkészítéséhéz, csupán legyél logikus és kreatív.

A honlap egy olyan befektetés, amely sokkal jobban megtérül, mint bármely más hirdetési forma. Létrehozása idővel megtérül új ügyfelek vonzásával és márkaépítéssel.

4. Időtakarékosság szempontjából nem utolsó

Mind az emailezést, ajánlatok kiküldését, promóciókat, telefonhívásokat sokkal egyszerűbben kezelheted. Létrehozhatsz akár gyakori kérdések szekciót is az oldaladon, de rendszeres promóciós és hír értesítőt is könnyebben küldhetsz ki ügyfeleid számára.

5. Egyszerűbb vállalkozásod fókuszba helyezése

Weboldaladdal olyan online jelenlétre tehetsz szert, melyre egyik másik közösségi média felület sem alkalmas. Nagyobb eséllyel kerülhetsz be olyan piacra, ahol közvetlenül érheted el célközönséged.

Emellett az online vélemények is fellendíthetik cégedet, hiszen az internetezők 79%-a dönt az olvasott meglátások alapján.