...
0
    Kosár
    A kosár még üres.

        Microsoft tiltások, hibák és megoldások (S3150, S3140)

        Honnan ismered fel a hibát?

        Amennyiben Microsoft-hoz tartozó e-mail címre küldünk levelet (például @yahoo.com, @hotmail.com, @outlook.hu, @outlook.com végződésű címzettnek), az alábbi hibaüzenethez hasonló érkezik vissza a feladónak:

          CÍMZETT@outlook.hu
        host eur.olc.protection.outlook.com [104.47.0.33]
        SMTP hiba távoli e-mail szerverről pipelined MAIL FROM:hello@KÜLDŐCÍM SIZE=10900 után:
        550 5.7.1 Sajnos [KÜLDŐIP] címről érkező üzeneteket nem sikerült elküldeni. 
        Kérjük, lépjen kapcsolatba az internetes szolgáltatójával, mivel az ő hálózatuk része a tiltásokat tartalmazó listánkban (S3150). 
        Emellett hivatkozhat az alábbi weboldalra, ahol további információkat talál: 
        http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [HE1EUR01FT027.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com]
        Küldő MTA: dns; KÜLDŐSZERVER  

        vagy

          CÍMZETT@hotmail.com
        
        host hotmail-com.olc.protection.outlook.com [104.47.58.161]
        SMTP hiba távoli e-mail szerverről pipelined MAIL FROM:info@KÜLDŐCÍM SIZE=8680 után:
        550 5.7.1 Sajnos [KÜLDŐIP] címről érkező üzeneteket nem sikerült elküldeni. 
        Kérjük, lépjen kapcsolatba az internetes szolgáltatójával, mivel az ő hálózatuk része a tiltásokat tartalmazó listánkban (S3140). 
        Emellett hivatkozhat az alábbi weboldalra, ahol további információkat talál: 
        http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [BN8NAM11FT008.eop-nam11.prod.protection.outlook.com]  

        A probléma részletes ismertetése

        Fontos tudni, hogy szerverünket ügyfeleink széles körben használják, ami időnként technikai problémákhoz vagy korlátozásokhoz vezethet. Az ilyen helyzetekben előfordulhat, hogy a Microsoft rendszerének szigorú és nem publikus szűrési szabályai (pl. S3150, S3140 stb.) átmenetileg blokkolják a szerverünkről érkező leveleket. Sajnálatos módon nincs lehetőségünk azonnali feloldásra, de mindig jelentést teszünk a Microsoft felé a megfelelő egyeztetési felületen. Az ilyen jelentések feldolgozása időigényes lehet, általában 1-7 munkanapot vesz igénybe a bejelentéstől számítva.

        A hiba esetén kérjük, küldj nekünk üzenetet a kapcsolat menüpont alatt található űrlapon keresztül. Válaszd a „Technikai támogatás” tárgyat, hogy minél gyorsabban értesülhessünk a problémáról, és továbbíthassuk azt a Microsoft felé.

        Köszönjük a megértésed és türelmed!

        Blog Banner Jobb