Amennyiben e-mail küldés során „Undelivered Mail Returned to Sender” tárgyú üzenetet kapsz vissza, az alábbiakban részletezett hibák egyike lehet a probléma oka. Az „Undelivered Mail” kifejezés magyarul kézbesítetlen levelet jelent, és e-maileknél gyakran találkozhatsz vele, ahol az üzenet azt jelzi, hogy az e-mail valamiért nem jutott el a címzetthez.
User unknown (ismeretlen felhasználó):
Host unknown (ismeretlen kiszolgáló):
Over quota (a címzett postaládája megtelt):
Relay access denied (továbbítás megtagadva):
Mailbox not found (a postaláda nem található):
Spam filtering (spam szűrés):
Temporary failure (ideiglenes hiba):
Az „Undelivered Mail Returned to Sender” üzenet tehát segít a feladónak azonosítani és kijavítani a kézbesítési problémákat, így biztosítva, hogy a jövőben sikeresen elérje a címzettet. Ha rendszeresen találkozol ilyen üzenetekkel, érdemes ellenőrizni az e-mail címeket, illetve a küldő szerver beállításait a problémák megelőzése érdekében.
Ha tetszett ez az útmutató, és hasznosnak találtad, oszd meg barátaiddal és kollégáiddal is. Ha bármilyen kérdésed van vagy problémába ütköznél, bátran kérj segítséget.